حریم شخصی افراد

هیچ یک از اطلاعات وارد شده حساس در این وب سایت (از جمله ایمیل‌ها، شماره تلفن و موبایل‌ها و سایر موارد) منتشر نخواهد شد و به صورت کامل نزد ما محفوظ خواهد ماند.

 

شرایط و ضوابط استفاده از فروشگاه شهر بذر

استفاده از فروشگاه اینترنتی شهر بذر به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

1- خرید کالا از فروشگاه بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

2- کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات، مانع تکمیل مراحل سفارش خواهد شد.

3- فروشگاه اینترنتی شهر بذر به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

4- فروشنده موظف است پس از دریافت فرم سفارش و تائید سفارش کالای خریداری شده را آماده کنند و در بسته بندی مناسب تحویل پست دهد. هرگونه اختلال و تاخیر بعد از تحویل جنس به پست و در طی عملیات پستی به عهده شرکت پست جمهوری اسلامی ایران بوده و پیگیری آن توسط فروشنده امکانپدیر نمی باشد.

5- فروشنده موظف است در صورت معیوب بودن کالای ارسالی وجه خریدار را به صورت کامل به ایشان عودت داده و کالای فروخته شده را بازپس گیرد.

6- فروشنده مسئول آموزش و نحوه کار با کالای خریداری شده نمیباشد. اما سیاست ما همواره بر این است که اطلاعات لازم در خصوص محصولاتش را در صفحات مجازی و سایت جهت استفاده مشتریان محترم به اشتراک بگذارد .

7- فروشنده میتواند بنا به تشخیص و به هر دلیل (مسایل فنی، مسافرت، عدم موجودی کافی، عدم سلامت کالا و… ) سفارش را لغو و ضمن مرجوع نمودن مبلغ به مشتری، از ارسال سفارش خودداری نماید.

8- خریدار پس از تائید سفارش خرید از طرف فروشنده و در وضعیت آماده به ارسال نمیتواند درخواست انصراف سفارش را نماید.

9- خریدار موظف است هنگام مراجعه مامور پست در محل مشخص شده در فرم سفارش، برای دریافت کالا حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور در محل، ظرف مدت تعیین شده در اعلامیه شرکت پست به واحد پستی محل سکونت خود مراجعه نموده و جهت دریافت کالا طبق ضوابط پستی اقدام نماید.

10- کالای خریداری شده توسط خریدار غیر قابل عودت (برگشت) میباشد. مگر طبق شرایطی که از پیش در صفحه محصول مربوطه یا در بخش قوانین مطرح شده باشد.

11- در صورتی که سفارشات ارسال شده به هر دلیلی دارای کم و کسری یا مغایرت باشد، فروشنده موظف است وجه آن کالا را به خریدار عودت دهد یا با هماهنگی خریدار، محصول مورد نظر در سفارشات بعدی ارسال گردد. دقت داشته باشید بدلیل هزینه پستی، امکان ارسال یک یا چند بذر جهت جبران کم و کسری امکانپذیر نبوده و طبق توضیح فوق، فقط امکان مرجوع کردن مبلغ یا ارسال مجدد در سفارش بعدی وجود دارد.

12- مشاوره قبل از خرید بصورت رایگان بوده و فقط از طریق تلگرام یا واتس اپ بصورت مکاتبه ای قابل انجام می باشد. و به لحاظ کمبود وقت، امکان پاسخگویی و مشاوره تلفنی مقدور نمی باشد.  و تنها در صورت خالی بودن زمان کافی می توانیم در خدمت شما عزیزان باشیم.

13- با توجه به شرایط متفاوت نگهداری بذرهای مختلف و روشهای کاشت متفاوت هر بذر از جمله رطوبت مناسب، شرایط جوی و اقلیمی، شرایط و وضعیت خاک و آب، عمق مناسب کاشت، دمای محیط، نوسانات آب و هوایی و انواع آفات و بیماریها و روشهای مبارزه با آنها و… که خارج از نظارت و کنترل شهر بذر می باشد، هیچگونه تعهد و مسئولیتی نسبت به عدم سبز شدن و کیفیت و کمیت محصول بدست آمده را نپذیرفته و خریدار محترم نیز با پذیرفتن این قوانین در فرایند خرید، حق هرگونه ادعای خسارت و شکایت را از خود سلب می نماید.

14- نکته مهم: در صورتی که بذرها در شرایط دمایی نامناسب قرار گیرند، قوه نامیه خود را از دست خواهند داد. بنابراین بهتر است در این خصوص نیز اطلاعات کافی کسب نموده و آن را در شرایط مناسبی نگهداری نمایید.

15- با توجه به وارداتی بودن بذرها شهر بذر نمی تواند به صورت صد درصد باردهی ؛کیفیت و اصالت بذرها را تایید کند و مشتری موظف است قبل از کاشت تجاری اولا با کارشناسان ما مشورت نماید ثانیا نسبت به کاشت پایلوت و آزمایشی اقدام نماید اگر جوانه زنی ،اصالت و عملکرد محصول مورد تاییدش باشد آنگاه اقدام به کاشت تجاری نماید در صورت عدم رعایت این موضوع حداکثر تعهد  شهر بذر جایگزینی بذر یا استرداد وجه پرداختی به مشتریان است.

16- حداکثر مدت مرجوع نمودن کالای فروخته شده ، ۱۰ روز پس از تحویل بار به مشتری می باشد. و در غیر این صورت و اتمام مهلت تست و مرجوعی، فروشگاه شهر بذر مسئولیتی بر عهده نمی گیرد

17- ارائه مشاوره در خصوص کاشت و نگهداری و… صرفا طبق اطلاعات دریافت شده از مشتری بوده و به هیچ وجه بعنوان یک راه حل صد در صد نمی باشد و مشتری محترم می بایست با کسب دانش کافی در خصوص کشت و کار یا بهره گیری از کارشناس معتبر اقدام به کشت نماید. لذا به هر دلیلی که نتیجه دلخواه حاصل نگردد، هیچگونه مسئولیتی متوجه  شهر بذر نخواهد بود.

توجه :شرایط و قوانین فوق ممکن است در هر زمان تغییر یابد، لذا خریدار محترم باید همواره قبل از تکمیل سفارش متن فوق را مطالعه نماید.

تکمیل و پرداخت سفارش، به منزله مطالعه و پذیرش تمامی بندهای شرایط و قوانین فوق بوده و خریدار محترم حق هرگونه اعتراض، شکایت یا ادعا را از خود سلب می نماید.